Wybieramy agencję reklamowe – profesjonalna oferta

Logo, a więc i sam projekt logo, jest jednym z najważniejszych elementów wzornictwa korporacyjnego – ogólnego wizerunku firmy lub organizacji. Stanowi on podstawę albo warunek wstępny projektowania wszystkich publikacji (takich jak promocji, broszury, oferty internetowe, produkty i ich opakowania itp.) oraz środków komunikacji (podpis poczty elektronicznej, papier firmowy), ponieważ wszystkie te elementy zawierają logo i mają je za bazę.

Dobre logo jest bajecznie ważne dla firm, ponieważ jest rozpoznawalne i pozytywnie postrzegane przez zadowolonych klientów (warto zobaczyć: dowiedź się znacznie więcej o reklamie firmy). Projektowanie graficzne logo musi być przemyślane i skrupulatne.
Schemat graficzny – logo firmy
Do stworzenia logo wymaganie czegoś więcej niż wyłącznie długopisu i papieru. Jako wzór można wykorzystać rysunek, a pomysły na logo można zrealizować za pomocą odpowiedniego skryptu graficznego lub kodu do bezpośredniego projektowania logo, których w sieci nie brakuje (polecam: materiały reklamowe). Produktem końcowym będzie logo w formie cyfrowej, które będzie można używać w różnych rozmiarach i do różnorakich celów, np. na portalach internetowych, filmach, dokumentach i innych plikach. Zasada projektowania graficznego logo jest prosta: logo powinno jak najdokładniej wyrażać to, co reprezentuje dana marka. Niezależnie od tego, czy jest to marka sporej firmy, mniejszej firmy czy linii produktów, w każdej sytuacji istnieją charakterystyczne cechy, które można wykorzystać w logo. Często osiąga się to poprzez połączenie liter i elementów wizualnych. Logo może składać się z jednej albo kilku liter i/lub różnych elementów graficznych, przy czym o rozpoznawalności decyduje też kolorystyka.

Zobacz również: www.whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne