Wizerunek firmy i marka osobista

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami majątkowymi. Ich internetowa reklama nie przynosi żadnego pożytku. Wręcz setki tysięcy użytych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.

Jeżeli już duża firma notuje straty, to coś nie funkcjonuje prawidłowo. Wtedy szuka się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co wielokrotnie duży brand podejmuje decyzję o zupełnej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie poszukują wykonawców donowych projektów graficznych. Poszukują kreatywnych agencji reklamowych z w pełni odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie całkowicie nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma wytworzyć się zupełnie inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to trzeba wyciągnąć z tego niewypału jak zdecydowanie najlepsze wnioski i zacząć na nowo. Taką decyzję podjęło już wiele światowych marek. Może się wydawać więc, że taki kierunek może być także dobrą drogą dla małych firm, które notują od dłuższego czasu jedynie regres i reklama on-line nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź zaawansowane projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy jednak posiadać na uwadze, że w pewnych sytuacjach wystarczy drobna zmiana, ażeby klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Dlatego też nie trzeba wyciągać pochopnych wniosków. Możliwe, że w naszym przypadku wystarczy wyłącznie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?

Warto sprawdzić: https://www.whiteart.pl/dlaczego-my