Reklama firmy od A do Z

Jeżeli już szukasz pomysłów na ulotki reklamowe, przykładów i wskazówek, to jesteś we odpowiednim miejscu. Poniżej wyjaśniamy, dlaczego ulotki są dziś nadal skutecznym narzędziem reklamowym i jak można je we własnym zakresie stworzyć. W trakcie gdy e-maile są szybko wyrzucane do kosza, a promocji w social media i na serwisach internetowych są często nieomalże ignorowane, ulotki cieszą się ogromną popularnością Jest to jedna z najstarszych form komunikacji w marketingu, niemniej jednak nadal skuteczny sposób rozpowszechniania informacji o firmie i jej ofercie.

Skuteczny marketing
Niektóre ulotki są w tym samym momencie zauważane, ponieważ mają w szczególności estetyczną kolorystykę (więcej: zobacz jeśli chcesz wiedzieć znacznie więcej o identyfikacji wizualnej). Jeżeli to możliwe, unikaj monotonnych barw i wybieraj bardziej żywe. Są to kolory: niebieski, żółty, zielony i różowy, które przyciągają uwagę klientów. Bez względu na to, czy promujesz przykładowo produkt, czy usługę, wydarzenie, menu albo inny rodzaj treści, kolor jest ze stuprocentową pewnością ważnym składnikiem (źródło: projekt graficzny). Z całkowitą czyli stu procentową pewnością wybór dokładnie określonej czcionki to świetny sposób na wyróżnienie ulotki. Dzięki adekwatnej czcionce projekt na 100 procent zyska na atrakcyjności. W ten sam sposób informacje ustalone w ulotce będą bardziej czytelne dla ewentualnych klientów. Możesz także zdecydować się na zastosowanie różnorakich fontów w tej samej ulotce, aby pozyskać jeszcze bardziej kreatywny i wyróżniający się przekaz. Schemat graficzny powinien być oryginalny i przyciągający uwagę. Kreując ulotkę, możesz potrzebować dobrego pomysłu, który wcale nie jest banalny. Aby zaskoczyć odbiorców, można pomyśleć o bardziej nietypowym szablonie. Przykładowo można użyć tekstu, obrazu i grafiki, aby utworzyć różnorodne warstwy, tak jakby niektóre elementy były bliżej siebie, a inne dalej od siebie. Ta szczególna zabawa z detalami graficznymi tworzy obraz, który jest bardzo dobrze umiejscowiony w przestrzeni i daje omal trójwymiarowe doznania wizualne.

Więcej: www.whiteart.pl/blog