Reklama – co warto wiedzieć na ten temat

Kampania ulotkowa, analogicznie jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja w gronie narzędzi marketingowych, która stale się odnawia. Niemniej jednak nie chodzi jedynie o ulotki: można także dostarczać bezpłatne próbki lub oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi znaczy sposobność skutecznej reklamy firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (więcej: sprawdź więcej informacji o firmowych materiałach reklamowych).
Projekt graficzny – ulotki reklamowe
Głównie należy wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki lub broszury, która ma być utworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, na prawdę bardzo dobry rozmiar będzie się różnił. Jeśli np zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, z pewnością dużo lepiej będzie zaprojektować niezbyt duże ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni lub torby, natomiast o ile marketing ma być dostarczona do domów, format może być większy (źródło: materiały reklamowe). Następnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, łatwe geometryczne kształty o dużym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Ważne jest również określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, jeżeli już kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał również decydujące znaczenie przy określaniu wielkości fonty, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Sprawdź: http://www.actinea.pl