Promocja – przypinki reklamowe
Coraz częściej w kampaniach marketingowych wykorzystywane są różnego rodzaju gadżety reklamowe. Zdecydowanie na uwagę zasługują przypinki z agrafką, czyli znaczki reklamowe, które mogą stanowić uzupełnienie na przykład kampanii promocyjnej akcji reklamowej targów branżowych czy też spotkań biznesowych.
Jakie gadżety reklamowe warto stosować?
Zdecydowanie przy wyborze gadżetów reklamowych trzeba wziąć pod uwagę koszty, niemniej jednak też estetykę wykończenia.
Warto mieć na uwadze o tym, że w tej roli bardzo dobrze sprawdzają się przypinki na zamówienie, czyli okrągłe znaczki reklamowe, które mogą mieć w różny sposób wykończony rewers (źródło informacji: magnes na lodówkę otwieracz). Najczęściej spotykana metoda wykończenia to agrafka, a wtedy takie przypinki mogą być przypinane do elementów ubioru, niemniej jednak także do plecaków toreb czy również innych materiałów miękkich. Możemy jednakże korzystać też z innej opcji wykończenia, mogą być to na przykład magnesy na lodówkę, popularne breloki do kluczy czy też lusterka (warto sprawdzić: otwieracze do butelek z nadrukiem). Warto pamiętać o tym, jeśli chcemy zamówić takie przypinki metalowe, to korzystajmy z usług doświadczonych producentów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze techniczne. Prócz tego takie znaczki reklamowe powinny być realizowane jedynie ze z dużą uwagą dobranych komponentów dobrej jakości, a więc elementów stalowych, które nie rdzewieją, dodatkowo gwarantują odpowiednie parametry wytrzymałości mechanicznej. Jeśli chodzi o nadruk, to możemy przesłać projekty, niemniej jednak też zamówić wykonanie takiego projektu graficznego. Najczęściej nadruki zawierają logotypy czy też inne grafiki nawiązujące do działalności firmy.
Zobacz także: przypinki reklamowe.