Jak uzyskać pieczęć elektroniczną?

Jeżeli już chcemy usprawnić funkcjonowanie naszej firmy na rynku, to z pewnością warto zainteresować się praktycznym wyjściem, jakim jest podpis elektroniczny poznań. Taki podpis umożliwia nam zdalne podpisywanie umów na różnych urządzeniach, wystarczy że będziemy mieli dostęp do internetu, a będziemy mogli stworzyć podpis na przykład umowy, a następnie przesłać ją klientowi czy też kontrahentowi do podpisu.
Podpisywanie dokumentów – co należy mieć świadomość tego?
Wszyscy idealnie uświadamiamy sobie, że ręczne podpisywanie dokumentów odchodzi w zapomnienie, ponieważ jest to sposób, który wymaga wiele czasu i zaangażowania, stąd też bardzo często używa się przyszłościowe rozwiązanie, jakim jest podpis kwalifikowany poznań.

Trzeba zaznaczyć, że dzięki platformie internetowej, taki podpis elektroniczny uzyskamy w zaledwie kilku krokach, ponieważ tożsamość jest potwierdzana w czasie szybkie certyfikowanej wideo weryfikacji z konsultantem. Dzięki temu to bardzo szybko będziemy mogli podpisywać dokumenty, a następnie przesyłać je do swoich klientów czy także kontrahentów, którzy jednakowo jak my stosując podpis kwalifikowany będą mogli złożyć podpis na dokumentach. Powinno się zaznaczyć, że podpis kwalifikowany jest przeznaczony dla osób fizycznych, jednakże pieczec kwalifikowana poznań jest odpowiednikiem podpisu przeznaczonym dla osób prawnych, a więc np spółek akcyjnych czy również urzędów a także instytucji publicznych. Zarówno pieczęć, jak też podpis służą w głównej mierze do pieczętowania dokumentacji firmowej, niemniej jednak także wykorzystywane są przy wyciągach bankowych.

Zobacz również: podpis kwalifikowany poznań.