Agencje reklamowe – co mogą zaoferować
Logo, a więc i sam projekt logo, jest jednym z najważniejszych elementów wzornictwa korporacyjnego – ogólnego wizerunku firmy lub organizacji. Stanowi on podstawę lub warunek wstępny projektowania wszystkich publikacji (takich jak promocji, broszury, oferty internetowe, produkty i ich opakowania itp.) a także środków komunikacji (podpis poczty elektronicznej, papier firmowy), ponieważ wszystkie te elementy zawierają logo i mają je za podstawę.
Dobre logo jest niezwykle istotne dla firm, ponieważ jest rozpoznawalne i pozytywnie postrzegane przez zadowolonych klientów (warto zobaczyć: dodatkowe informacje o agencji reklamowej i materiałach reklamowych). Projektowanie graficzne logo musi być przemyślane i skrupulatne.
Projekt graficzny – logo firmy
Do wykonania logo potrzeba czegoś więcej niż jedynie długopisu i papieru. Jako wzór można wykorzystać rysunek, a pomysły na logo można zrealizować za pomocą dobrego skryptu graficznego lub skryptu do bezpośredniego projektowania logo, których w internecie nie brakuje (polecana strona: projektowanie graficzne). Produktem końcowym będzie logo w formie cyfrowej, które będzie można stosować w różnych rozmiarach i do różnych celów, np. na portalach internetowych, filmach, dokumentach i innych plikach. Zasada projektowania graficznego logo jest prosta: logo powinno jak najdokładniej wyrażać to, co reprezentuje dana marka. Niezależnie od tego, czy jest to marka sporej firmy, mniejszej firmy czy linii towarów, w każdej sytuacji istnieją charakterystyczne cechy, które można wykorzystać w logo. Na prawdę bardzo często osiąga się to poprzez połączenie liter i elementów wizualnych. Logo może składać się z jednej albo kilku liter i/lub różnorakich elementów graficznych, przy czym o rozpoznawalności decyduje także zestaw kolorów.
Więcej informacji na stronie: https://www.whiteart.pl/klienci