Rodzaje kalendarzy biznesowych
Działania marketingowe dla firm obejmują różnorakie elementy, których celem jest wypromowanie firmy a także zdobycia nowych klientów, a więc poprawa rezultatów sprzedażowych. Bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów jest reklama bezpośredni, czyli np gadżety reklamowe. Na gadżety reklamowe na prawdę często wybierane są kalendarze plakatowe, które są rozstrzygnięciem praktycznym.
Gadżety promujące firmę – co należy mieć świadomość tego?
Gadżety, które są wręczone jako upominki klientom, kontrahentom, jak też pracownikom własnej firmy, stanowią fajne nośniki treści reklamowych. Warto pamiętać jednakże, ażeby wybierać przedmioty użyteczne oraz praktyczne, tj. kalendarze tygodniowe, które dostępne są w różnych wariantach oraz formatach począwszy od formatu A4, a skończywszy na formacie A6. Prócz tego, kalendarze mogą być personalizowane poprzez wyselekcjonowanie odpowiednich dodatków, takich jak tasiemki z nadrukami, gumki do zamykania, uchwyty na długopisy oraz wklejki wewnątrz kalendarza. A przy tym, kalendarze książkowe na okładce zawierają logotyp, który może być naniesione za pomocą różnych technik. Często używa się tak zwane tłoczenie znaku albo grawerowanie. Popularne jest także nanoszenie elementów metalizowanych oraz pozłacanych, jak także garbiki stosowane na grzbiecie kalendarza książkowego. Jak się więc okazuje, kalendarze są dostępne w rozmaitych formach, są to zarówno kalendarze ścienne, biurkowe jak także książkowe. W związku z tym klient może wybrać taki kalendarz, który najbardziej mu odpowiada.
Zobacz także: https://www.iveno.pl/notes-reklamowy-a4