Jaki kalendarz wybrać dla klienta?

Coraz więcej firm inwestuje w gadżety reklamowe, czyli personalizowane upominki wręczane pracownikom firmy, klientom a także partnerom biznesowym. Głównie taki upominek to miły gest, który wywołuje pozytywną reakcję u osoby obdarowanej, a więc buduje wytrzymałe relacje. Oczywiście dobre relacje z partnerami biznesowymi, jak też budowanie więzi z klientami jest istotnym elementem sukcesu handlowego firmy.

Nie jest więc zaskoczeniem, że przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po gadżety reklamowe, takie jak notes reklamowy.
Kalendarz dla klienta – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe powinny wyeksponować się przede wszystkim solidnym wykończeniem oraz wysoką jakością przeznaczonych materiałów. Warto mieć na uwadze, że są to gadżety, które mają nas promować, a więc przedstawiać w jak najkorzystniejszym świetle. Właśnie dlatego warto korzystać z usług specjalistycznych firm, które oferują kompleksowe usługi w zakresie projektowania oraz wykonawstwa kalendarzy reklamowych, takich jak kalendarze plakatowe czy planszowe. Warto dodać, że kalendarz który pełni rolę gadżetu reklamowego, musi zawierać treści reklamowe, takie jak logotypy, bardzo często stosuje się także zdjęcia pokazujące firmę w korzystnym świetle. Przy tym, warto używać dodatki, tj. kolorowe tasiemki z nadrukami, wklejki reklamowe czy tłoczenie znaku lub grawerowanie logo. Szczególnie kalendarze książkowe dają ogromne sposobności personalizacji, dzięki  czemu możemy podnieść wartość wizualną kalendarza, jak także wzmocnić przekaz marketingowy.

Zobacz także: http://www.iveno.eu/notes-reklamowy-a5